Sabtu, 31 Januari 2009

f

test

Khamis, 27 November 2008

Sepantas Kilat..


Kalau berani, cubalah..

Selasa, 25 November 2008

Salam perkenalan..


Budak ini seorang yang agak simple & agak poyo. Kadang-kadang pendiam & jarang-jarang banyak bunyi. Tapi korang elex je, tak ada apa yang nak ditakutkan mahupun segan.. Manusia jugak bukannya alian.. Mana aweks-aweks yang belum mengenali budak ni, mesti diorang ingat budak ni sombong sebab budak ni pun sebenarnya kekok sikit nak berinteraksi dengan kaum hawa ni.. Tapi kalau dah berkawan dengan dia, pasti terhibur.. Silap hari bulan, rinduuuuu.. wa tak koyok..Siapa pun dia, terimalah dia seadanya dirinya.. Cerita lebih pun tak guna, korang bacalah sendiri tentang butiran-butiran yang budak ni dah bagi.. O.K!?!, selamat berkenalan..

ejoypunyelah#links

ejoypunyelah..
Fikir-fikirkan & renung-renungkan..
Mengingati mengajarku agar lebih merindui,
merindui mengajarku agar lebih menyayangi,
menyayangi mengajarku agar lebih menghargai,
menghargai mengajarku agar lebih menghormati,
menghormati mengajarku agar hidup menjadi lebih bererti...

Isnin, 24 November 2008

Bukan untuk hiburan semata-mata..